ראה"מ: "התחלואה בירידה משמעותית; בחמישי נגבש את מתווה היציאה"

    איתי גדסי No Comments on ראה"מ: "התחלואה בירידה משמעותית; בחמישי נגבש את מתווה היציאה"

    ראה"מ בנימין נתניהו גילה אופטימיות לאור נתוני התחלואה האחרונים אך הבהיר שנדרשים עוד מספר ימים בכדי לקבל את כל נתוני התחלואה. בחמישי ייבחנו "פתיחה של עסקים קטנים ללא קבלת קהל, גני ילדים ואיסוף עצמי"

    בנימין נתניהו צילום: פלאש90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו מעדכן היום (רביעי) על ההתייעצויות וההיערכות ליציאה מהסגר, נתניהו אופטימי יותר לאור נתוני ההדבקה האחרונים שנמצאים בירידה משמעותית "צעדי הסגר היו נכונים וחשובים, ויש סיבה לאופטימיות. נתוני התחלואה נמצאים בירידה משמעותית".

    כלקח מהסגר הקודם כותב נתניהו, "גם בשלב הבא, חשוב מאוד שנצא מהסגר בצורה בטוחה ואחראית".

    נתניהו עדכן על ישיבת קבינט הקורונה אמש, "אתמול קיימתי ישיבות עבודה ממושכות בנושא. כל המומחים המקצועיים הסבירו שעל מנת להקל על הסגר ולאפשר פתיחה הדרגתית, בהתאם למתווה המדורג לחזרה לשגרת קורונה, אנחנו חייבים להמתין לנתונים נוספים שיצביעו על ירידת תחלואה נוספת, וודאית ומתמשכת".

    קרובים אבל לא שם מבהיר רה"מ, "אנחנו מתקרבים לשם אבל עדין נדרשים עוד מספר ימים, ולכן החלטנו להאריך את הסגר בשלב זה עד ליום ראשון".

    נתניהו הוסיף כי "ביום חמישי, בקבינט הקורונה, נמשיך לגבש באופן סופי את מתווה היציאה המדורג, ובמקביל נבחן מהלך נוסף, מקדמי, בהתאם לנתוני התחלואה, הכולל פתיחה של עסקים קטנים ללא קבלת קהל, גני ילדים ואיסוף עצמי" (טייק-אוואי).

    ראה"מ אמר על מועד פרסום היציאה, "לאחר שתאושר תכנית היציאה במלואה בקבינט, נפרסם אותה תוך פירוט היעדים והתחומים שיפתחו בכל שלב ושלב".

    בסיום דבריו פנה ראה"מ לציבור וביקש, "אני מבקש מכולם להמשיך ולשמור על ההנחיות. גם בימי הסגר וגם לאחריו. ביחד, נצליח לחזור לשגרת קורונה בטוחה ואחראית".

     



    0 תגובות